ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آیفون ۹ در راه است

شایعات و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی جدید آیفون ۹ یا آیفون SE۲ قرار است در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که رونمایی اپل از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان آیفون ۹ یا آیفونSE۲  تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌های سازنده گوشیهای آیفون که قرار بود در ابتدا در تاریخ ۳۱ مارس سال جاری میلادی رونمایی شود، به تاخیر و تعویق خواهد افتاد.

از مهمترین و بارزترین مشخصات آیفون SE در کنار قابلیتهای سخت افزاری قابل قبول، قیمت مقرون به صرفه آن بود که حالا به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از آن در راه است و بعد از رونمایی اپل به زودی عرضه شده و در اختیار علاقه‌مندان و مشتریان قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، انتظار می رود که آیفون ۹ با نمایشگر ۴.۷ اینچی در اواخر ماه جاری میلادی آوریل ۲۰۲۰ توسط شرکت اپل به صورت رسمی رونمایی و چند روز بعد از آن نیز عرضه شده و وارد بازارهای جهانی شود. 

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که آیفون ۹ از لحاظ طراحی و شکل ظاهری شباهت بسیار زیادی با آیفون ۸ دارد. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا