امور زیربناییتعاون و اشتغال

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون منصوب شد

مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با حکم محمد شریعتمداری، حسین محمودی سفید کوهی به عنوان مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی های علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی ها» منصوب می نمایم. با عنایت به نقش اساسی آن دفتر در پیشبرد برنامه های اشتغال و هدایت موثر و کارآمد نیروی کار کشور انتظار دارم با جدیت، مساعی و حسن تدبیر در چارچوب برنامه های اشتغال وزارت بتوانید گام های ارزشمند و تاثیرگذاری را در ساماندهی و هدایت نیروی کار بردارید.

ایجاد جریان اطلاعات شفاف، استاندارد و پویا در حوزه کارجویان و کارفرمایان، پیاده سازی روش های روزآمد جستجوی شغلی، به روزآوری دفاتر مشاغل شغلی و کاریابی های غیر دولتی، ایجاد و تقویت دفاتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در خارج از کشور، نهاد سازی در حوزه بازار کار، طراحی و استقرار نظام ملی اعزام نیروی کار به خارج از کشور با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای ذیربط، فعال سازی کمیته راهبری اعزام نیروی کار، رصد مستمر بازاربین المللی کار و شناسایی کشورها و حرفه های هدف جهت اعزام نیروی کار، ایجاد ارتباط پایدار با دولت ها و سازمان های ذیربط و مسئول در کشورهای هدف، اصلاح نظام مدیریتی کاریابی های داخلی و خارجی، توسعه و نظارت بر نحوه فعالیت شبکه ملی بازار اشتغال ایرانیان همکاری با دستگاه های آموزشی، اعم از مهارتی، عمومی و دانشگاهی به منظور فراهم سازی آموزش های مورد نیاز نیروی کار مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی، اولویت‌های در دستور کار است.

از درگاه ایزدمنان توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت دارم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا