ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ارتقای دو مدل دیگر از گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۱۰

سامسونگ به تازگی از به روزرسانی و آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی های مقرون به صرفه خود یعنی گلکسی A۱۰ و گلکسی A۲۰ خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اندروید ۱۰ که جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند به شمار می رود، همچون روال هرساله شرکت‌های تولید کننده موبایل را موظف کرده تا بعد از انتشار و عرضه عمومی از سوی گوگل به عنوان توسعه دهنده سیستم عامل اندروید،  جدیدترین گوشی های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به روز رسانی اندروید ۱۰ را به منظور جلب رضایت کاربران و مشتریان خود منتشر کنند.

بر اساس گزارشی که در وبسایت gsmarena آمده است، شرکت کره ای سامسونگ به تازگی اعلام کرده که قصد دارد برای گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی خود همچون گلکسی A۱۰ و گلکسی A۲۰e نیز نسخه جدید اندروید ۱۰ را ارائه و منتشر کند تا کاربران بتوانند با ارتقای دستگاه خود از جدیدترین قابلیت ها و امکانات آخرین نسخه از اندروید بهره‌مند شوند.

از جمله گوشی هایی که سامسونگ در یکی دو ماه اخیر برای آنها اندروید ۱۰ را عرضه و ارائه کرده است، می‌توان به گوشی های گلکسی (A۶ (۲۰۱۸، گلکسی (۲۰۱۸) A۷، گلکسی (A۸۰ (۲۰۱۹، گلکسی A۷۰s و گلکسی M۴۰ اشاره کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۰ می‌توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند،  Focus Mode، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا