بانکبانک و بیمه

ایجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بانکی

معاون برنامه ریزی وفناوری بانک صنعت ومعدن گفت: بمنظور افزایش سرعت وسهولت در دسترسی به خدمات بانکی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان اقدام به راه اندازی طرح خدمت باهمکاری بانک شهر نموده است.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، منصوریوسفی‌نیا  ادامه داد: با راه اندازی این طرح، امکان همکاری مشترک دو بانک در بهره گیری از فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هردو بانک فراهم شده است.

وی بیان داشت : مشتریان بانک صنعت و معدن می توانند در کلیه شعب در سطح کشور از دو سرویس وصول چک های عادی هر دو بانک تا سقف دو میلیارد ریال و عملیات واریز وجه به حسابهای متمرکز تا سقف ۳۲۸ میلیون ریال با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی استفاده نمایند.

مهندس یوسفی نیا در این خصوص گفت: اجرای این طرح یکی از رخداد های مهم در حوزه استقرار بانکداری الکترونیکی است و زمینه ساز ایجاد شبکه بین بانکی خواهد بود. به عبارت دیگرشعب قادر به پذیرش مشتریان هر دو بانک بوده و گام مهمی جهت دسترسی آسان مشتریان به پایانه های خدمات بانکی خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد این خدمت با استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک صنعت و معدن و بانک شهر به منظور صرفه جویی و کاهش هزینه های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی بانک ها ایجاد و اجرا شده است. همچنین واریز به حساب و دریافت چک های هردو بانک بصورت لحظه ای از مزایای این طرح می باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا