ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ظرفیت سازی ۲۴۸ هزار پورت اینترنت پرسرعت و واگذاری به ۶۲ هزار مشترک انجام شد

سیدمجید صدری با تشریح مجموعه فعالیت‌های انجام شده به منظور تجهیز اینترنت خانگی به VDSL در سراسر کشور گفت: بر اثر این اقدامات، ظرفیت‌سازی تبدیل ۲۴۸ هزار پورت اینترنت پر سرعت و واگذاری به ۶۲ هزار مشترک در تهران انجام شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام مطلب فوق اظهار کرد: فرایند تکمیل زیرساخت‌ها در مراکز مخابراتی جهت ارایه VDSL به مشتریان به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و در تلاشیم تا با ارائه اینترنتی با حداقل چهار برابر سرعت فعلی، علاوه بر تامین رضایت مشتریان، در توسعه و پیشرفت کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و استفاده عمومی از پهنای باند پرسرعت که نیاز جامعه امروز است، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه‌ریزی کلی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور خبر داد و گفت: با حمایت‌های وزیر ارتباطات و کوشش جهادی کارکنان تلاشگر شرکت مخابرات ایران، فرآیند نصب تجهیزات در مناطق دارای امکانات با سرعت مطلوبی در حال انجام است و در تلاشیم به زودی گستره پوشش VDSL را به سطح کشوری تبدیل کنیم.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۰هزار مشترک مخابرات ایران در تهران درخواست ارتقا داده‌اند، گفت : با تلاش متخصصان شرکت مخابرات ایران واگذاری به مابقی هم با سرعت در حال انجام است.

صدری، امر توسعه و تامین حداکثری خدمات موردنیاز مشتریان در شرکت مخابرات ایران را امری ضروری دانست و افزود : همزمان با عملیات توسعه کمی در سراسر کشور، به دنبال تحقق کیفیت حداکثری هستیم تا نیازهای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به خوبی تامین شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا