صنعت، معدن، تجارت

الزامات جهش تولید و تحقق شعار سال و همچنین آثار بحران کرونا در تولید

در دومین نشست کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد:

در دومین نشست کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ، الزامات جهش تولید و تحقق شعار سال و همچنین آثار بحران کرونا در تولید بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، دومین نشست کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۹ با دو دستور جلسه بررسی الزامات جهش تولید و تحقق شعار سال و بررسی آثار بحران شیوع کرونا بر تولید به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان مدیریت صنعتی با توجه به ارتباط موضوعی با حوزه تولید و صنعت برگزار شد.
در این نشست، ۹۹ تهدید و فرصت های نهفته در آنها در سال جهش تولید و همچنین گزارش اثرات کرونا بر کسب و کارها و شرکت های تولیدی توسط کارگروه حمایت از جهش تولید و تاب آوری صنعتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.
در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی برگزار شد، موضوعات مذکور مورد تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد کلیه گزارش های دستگاه های اجرایی توسط کارگروه جمع آوری و تحلیل شود و برای تصمیم گیری در زمان مناسب و با مشارکت حداکثری صاحب نظران به مقام معظم رهبری و سران قوا ارائه گردد.

همچنین بخوانید
از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا