بورسبورس اوراقویدئو

تحول بی نظیر در بورس+ فیلم

رییس جمهور در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام، خطاب به ملت ایران، گفت: ما امسال به رغم این که شرایطمان مقداری شرایط سختی به دلیل شیوع بیماری کروناست و بسیاری از کسب و کارها را با مشکل مواجه کرده است، موفق به اجرای برخی از طرح‌های ملی شدیم.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، رئیس جمهور گفت: من در این روز کارگر کاملا احساس می‌کنم که عده‌ای از کارگران و عده‌ای از فعالان اقتصادی در فشار و مضیقه هستند، اما در عین حال و در کنار همه این سختی ها، قدم‌های بسیار خوبی را امسال شاهد هستیم.

روحانی با اشاره به گزارش بانک مرکزی، افزود: پس انداز مردم در بانک‌ها رشد داشته و این جای خوشحالی و نشاط برای همه است.

رئیس جمهور گفت: در بورس شاهد یک تحول و رشد بی نظیر بودیم که مردم و آن دو میلیون نفری که بیشتر در بورس فعال اند، از این تحول هم خوشحالند و هم سود فراوانی شامل حال آن‌ها شده است و ما هم بسیار خوشحالیم که مردم در یک شرایط بهتری در این سال سخت باشند.

روحانی افزود: طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌های پیش رو و ماه‌های پیشرو در بورس عرضه خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با آزاد شدن سهام عدالت، گفت: این برای مردم بسیار مهم است و آن‌هایی که دارای سهم یک میلیون تومانی هستند، اگر تصمیم فروش داشته باشند، رقم قابل توجهی به دست می‌آورند و سود خوبی هم شامل کسانی خواهد شد که مایلند سهم خود را نگه دارند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا