بانک و بیمهبیمه

بیمه مکمل عمر فرهنگیان به‌صورت غیرحضوری قطع می‌شود

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیانی که نمی‌خواهند بیمه مکمل عمر باشند، می‌توانند به صورت غیرحضوری، کتبی و تلفنی آن را قطع کنند و اگر هزینه‌ای از حقوقشان کسر شده به آنها بازگردانده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از فارس، احمد اسکندری‌نسب در پاسخ به انتقاد برخی فرهنگیان از  نحوه اطلاع‌رسانی و عملکرد آموزش و پرورش استان در خصوص کسر حق بیمه اختیاری مکمل عمر از حقوق اظهار داشت: متاسفانه افراد زمانی که مشکل ندارند قدر بیمه‌ها را نمی‌دانند، اما زمانی که دچار مشکل می‌شوند قدر بیمه‌ها را  به خوبی می‌دانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: افرادی که نمی‌خواهند بیمه مکمل عمر باشند، می‌توانند  به صورت غیر حضوری، کتبی و تلفنی آن را قطع کنند و اگر هزینه‌ای از حقوقشان کسر شده به آنها بازگردانده می‌شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه این طرح‌ها معمولا کشوری هستند، عنوان کرد: بیمه مکمل عمر اجباری نیست و هر کس دوست داشت می‌تواند از این نوع بیمه استفاده کند.

وی بیان داشت: برای آموزش و پرورش سخت است که با تک تک کارکنان خود تماس بگیرد و از آنها در مورد اینکه می‌خواهید بیمه شوید یا نه سوال کند، به همین دلیل همه را بیمه و اعلام می‌کنند که افرادی که علاقه ندارند بیمه باشند، می‌توانند بیمه را قطع کنند و پولی که از حقوق آنها کسر شده برگشت داده می‌شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا