بانکبانک و بیمه

بانک سامان تسهیلات با تنفس سه ماهه پرداخت می‌کند

بانک سامان به‌منظور حمایت از مشتریان خود در ایام شیوع کرونا، به دارندگان سپرده‌های بلندمدت، تسهیلات سه ساله با تنفس سه ماهه اعطا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از گزارش سامان رسانه، بانک سامان با هدف حمایت از مشتریان خود در ایام شیوع کرونا، به دارندگان سپرده‌های بلندمدت نزد این بانک، تسهیلات ۳۶ ماهه اقساطی اعطا می‌کند که سه ماه از این مدت به‌عنوان تنفس تسهیلات در نظر گرفته شده است.

این تسهیلات به‌تمامی افرادی که نزد بانک سامان سپرده بلندمدت از مبلغ ۵۰ میلیون ریال تا ۱۰ میلیارد ریال دارند، تعلق می‌گیرد و مشتریان می‌توانند تا میزان ۸۰ درصد میزان سپرده خود و حداکثر تا مبلغ دو میلیارد ریال از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

همچنین بخوانید

گفتنی است، این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن ندارد و سپرده وام‌گیرنده به‌عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات، سود سپرده به‌طور کامل محاسبه و به مشتریان پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط خود برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به سایت بانک سامان مراجعه و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا