انرژی

مشارکت دانش‌بنیان‌ها در بومی‌سازی یک ماده راهبردی صنعت نفت

در راستای بومی‌سازی ماده‌ای راهبردی در وزارت نفت فراخوانی برای بومی‌سازی "ضد کف‌آمین" به عنوان یکی از مواد راهبردی صنعت نفت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از سوی انستیتو فرآورش گاز با همکاری پارک فناوری پردیس، فراخوان شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند در بومی‌سازی «ضدکف آمین» با نام تجاری ۷۱۳۳SGA منتشر شد. “ضد کف آمین” ماده‌ای راهبردی در صنعت نفت است.

ضد کف یا آنتی فوم یک ماده افزودنی شیمیایی است که باعث جلوگیری از تشکیل فوم یا کف در مایعات فرآیندی صنعتی می‌شود. در فرآیندهای صنعتی، کف‌ها مشکلات جدی را ایجاد می‌کنند و باعث ایجاد نقص در پوشش‌های سطح می‌شوند. ضد کف‌ها از پر شدن کارآمد ظروف جلوگیری می‌کنند.

همچنین بخوانید

در این فراخوان اقدام به شناسایی شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان و فناور در این حوزه با هدف ساخت آنتی فوم مورد نیاز پالایشگاه‌های گازی کشور و همچنین استفاده حداکثری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شده است.

شرکت‌های فناور و دانش‌بنیانی که در این حوزه فعالیت دارند و در زمینه بومی‌سازی “ضد کف آمین” توانمند هستند، می‌توانند فرم ارائه شده را به همراه رزومه شرکت، حداکثر تا ۱۳ خرداد ۹۹ به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا