صنعت، معدن، تجارت

جایگاه توسعه‌ای ایدرو باید تقویت شود

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت، بر ضرورت تحکیم جایگاه توسعه‌ای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاکید کرد و گفت: برنامه‎های این سازمان باید منطبق بر سیاست‌های معاونت امور صنایع باشد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدحسن صبوری دیلمی در مراسم معارفه امیر بیات به عنوان سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) که با حضور مهدی صادقی نیارکی «معاون امور صنایع وزارت صمت» برگزار شد، با اشاره به برخی سوابق سرپرست جدید سازمان ایدرو گفت: امیر بیات روحیه با صلابتی دارند و بسیار مسلط در خصوص اهداف و برنامه‌های خود صحبت می‌کنند که این موضوعی مهم و قابل اتکا در دوران مدیریت ایشان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه سازمان توسعه‌ای ایدرو نیاز به دمیدن یک روح و نفس تازه در کالبد خود داشته است، تصریح کرد: این سازمان توسعه‌ای در پیشبرد اهداف توسعه‌ای صنعت باید به نقش و جایگاه اصلی خود بازگردد.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت صمت با اعلام اینکه سیاستگذاری‌های امور صنایع توسط معاونت امور صنایع انجام می‌شود، گفت: رئیس ایدرو بر اساس این سیاست‌های مدون باید برنامه‌های منظم و اقدامات عملی خود را به جلو ببرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا