بانکبانک و بیمه

معارفه مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب

با صدور حکمی از سوی رئیس گروه مالی گردشگری، بابک علیزاد شهیر به عنوان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب منصوب شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در آیین معارفه مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: برنامه ریزی برای تولید ۸۰۰ هزارتن محصول فولادی در این مجتمع انجام شده و جهش تولید در این مجموعه تحقق عینی خواهد یافت.

صادق جاهدخطیبی افزود : نیروی جوان، متخصص و توانمند از مزیت های این شرکت بوده و بومی سازی لازم برای تعمیرات، نوسازی و بهبود سیستم را محقق کرده که بی نیاز از واردات قطعات خارجی و کاهش هزینه های ارزی را بدنبال داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در هلدینگ ماهان و زنجیره تولید فولاد تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت و توانمندی بالایی در هلدینگ ماهان وجود دارد و تامین مواد اولیه با وجود زنجیره تامین به راحتی انجام می شود که در این زمینه آهن اسفنجی مورد نیاز این مجتمع از شرکت احیاء استیل بافت تامین خواهد شد.

حسینی هاشمی رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در این آیین با اشاره به جایگاه ویژه این مجتمع با اشاره به ظرفیت بالای آن در کشور و منطقه گفت: در حال حاضر رشد و توسعه این مجموعه عظیم فولادی از برنامه های مهم و با اهمیت گروه مالی گردشگری بوده و در راستای دستیابی به این امر مهم حمایت ها و اقدامات لازم اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در آئین معارفه گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، با وجود طرح های توسعه ای احیاء استیل بافت با پشتوانه تامین مواد اولیه و شکل گیری زنجیره تامین در هلدینگ ماهان، امسال با شتاب خوب و قدرت کافی حرکت خواهیم کرد.

بابک علیزاد شهیر افزود : با حمایت ها و تاکید رئیس گروه مالی گردشگری برای افزایش تولید با دید کمی و کیفی و با توجه به تکمیل زنجیره تولید در هلدینگ با تکیه بر امکانات موجود و با وجود نیروی توانمند ومتخصص، تولید حداکثری را در دستور کار خواهیم داشت و برای حضور پررنگ در بازارهای داخلی و خارجی اقدام لازم را انجام خواهیم داد .

وی در پایان با اشاره به توان تولید واحد های فولادسازی و نورد این شرکت گفت : توان تولیدی حدود دو میلیون تنی مجموعه خطوط فولاد بناب قابل دستیابی است و ما باید در این راستا حرکت کنیم. برای ایفای نقش در راستای چشم انداز تعریف شده برای سال ۱۴۰۴ و تولید ۵۰ میلیون تن فولاد کشورگام برداریم که همزمان طرح های توسعه ای را نیز در دستور کار خواهیم داشت و برای حضور در بورس با برنامه عمل خواهیم کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا