امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

کشاورزان خوزستانی همکاری لازم را در کشت تابستانه داشته باشند

اهواز- استاندار خوزستان ضمن اشاره به شروع کشت تابستانه در استان، گفت: کشاورزان خوزستانی همکاری خوبی را در این زمینه داشته باشند و طبق برنامه‌ریزی کشت کنند تا در آب شرب با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش آرمان اقتصادی، غلامرضا شریعتی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه شورای کشاورزی استان خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کرده است ما هم تلاش می‌کنیم تا در تصمیم‌گیری‌ها تحقق این امر مهم را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه تابستان سال گذشته، تابستان شیرینی برای کشاورزان بود، افزود: امسال نیز با توجه به اینکه منابع آبی در مقایسه با سال گذشته کمتر شده است اما برای رضایت کشاورزان استان و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری این برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برای تحقق این مهم جهاد کشاورزی استان و شرکت آب و برق خوزستان کمک‌های خوبی را داشته‌اند، بیان کرد: برنامه‌ریزی شده امسال کشت تابستانه در ۴۳۶ هزار هکتار از اراضی استان خوزستان انجام می‌شود که این رقم بسیار نزدیک به سال گذشته (۴۶۰ هزار هکتار) است.

شریعتی گفت: امید می‌رود کشاورزان نیز همکاری خوبی را در این زمینه داشته باشند و طبق برنامه‌ریزی کشت کنند تا که در آب شرب با مشکل مواجه نشویم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا