بورسبورس اوراق

"رتاب" ۵۲۰ ریال سود ساخت

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۵۲۰ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۸۹ ریال اعلام شده بود، افزایش ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با سرمایه ۳ هزار و ۶۴۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۸۹۴ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۴ درصدی برخوردار است.

همچنین بخوانید

“رتاب” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در صورت مالی تلیفیقی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۴۳ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷، معادل ۵۲۹ ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا