امور زیربناییراه و ساختمان

معاون جدید عملیات پرواز هواپیمایی قشم منصوب شد

طی حکمی از سوی کاپیتان حسن قاسمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی قشم، کاپیتان غلامرضا نجفی به سمت سرپرست معاونت عملیات پرواز هواپیمایی قشم منصوب و معرفی شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از هواپیمایی قشم، در روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۳ ، طی حکمی از سوی کاپیتان حسن قاسمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی قشم، کاپیتان غلامرضا نجفی به سمت سرپرست معاونت عملیات پرواز هواپیمایی قشم منصوب و معرفی گردید.

بر اساس این گزارش، انتصاب کاپیتان غلامرضا نجفی به منظور بکارگیری از تمام ظرفیت های عملیاتی نسبت به راهکارهای دقیق و علمی برای توسعه عملیاتی و ایجاد یک شبکه عملیات پرواز با استانداردهای برتر بین المللی می باشد.

این گزارش می افزاید، تعهد، تخصص و سوابق ارزنده مدیریتی کاپیتان غلامرضا نجفی، موجب ابلاغ این حکم از سوی مدیرعامل هواپیمایی قشم گردید.

گفتنی است، کاپیتان حسن قاسمی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کاپیتان غنچه معاون سابق عملیات پرواز قشم ایر، در این ابلاغ اظهار امیدواری کرده است،

کاپیتان نجفی، با استعانت و اتکال به خداوند و درایت و نظارت فعال و مستمر و با همدلی و همکاری سایر عزیزان در راستای رشد و بهبود استانداردها و ایمنی پروازها، خدمات موثر و ارزنده  مورد نظر شرکت منشا اثر باشد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا