انرژی

روحانی در دو روز اخیر، پیوسته پیگیر شرایط ‎خوزستان بود

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهوری طی روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر گفت‌وگو با وزرای کشور و نیرو درباره شرایط استان خوزستان، دو مرتبه با استاندار این استان گفت‌وگو داشته و دستورات فوری صادر کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، علیرضا معزی دوشنبه شب در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به مشکلات مردم «غیزانیه» استان خوزستان در زمینه تامین آب مصرفی به بیان توضیحاتی درباره دستورات رئیس جمهوری در این زمینه پرداخت و نوشت:

«‏رئیس‌جمهور ‎روحانی در دو روز اخیر، پیوسته پیگیر شرایط ‎خوزستان بوده و دیروز (یکشنبه) با وزیر کشور، امروز (دوشنبه) با وزیر نیرو و روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با استاندار خوزستان گفت‌وگو داشته و دستورات فوری صادر کرده است.

همچنین بخوانید

‏روحانی در تماس روز یکشنبه با ‎استاندار خوزستان که یک ساعت نیز به طول انجامید، بر ضرورت اقدامات فوری مسئولان و متخصصان محلی برای کنترل زنجیره شیوع ‎کرونا تأکید کرد.

‏در این تماس تلفنی، ‎روحانی با تاکید بر گزارش وزارت نیرو از منابع آبی کشور از دستورش برای صدور مجوز از سوی دولت برای کشت برنج در ‎خوزستان در سال جاری خبر داد.

‏امروز نیز ‎روحانی با ‎اردکانیان و استاندار درباره وضع آب آشامیدنی مناطقی از ‎اهواز گفت‌وگو کرد و دستور رسیدگی فوری و رفع سریع این معضل را داد و تاکید کرد، تمامی مسئولان موظف هستند برای تأمین آب آشامیدنی اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلات کنونی تکرار نگردد.»

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا