صنعت، معدن، تجارت

رئیس اتاق ایران از تلاش های رئیس سابق مجلس قدردانی کرد

رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس، از تلاش‌های قوه مقننه برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تصویب قوانینی از جمله«بهبود مستمر محیط کسب و کار» قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس سابق مجلس، از تلاش‌های قوه مقننه برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تصویب قوانینی از جمله «بهبود مستمر محیط کسب و کار» قدردانی کرد.

متن کامل نامه رئیس اتاق ایران به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ایران

سلام علیکم،

احتراماً به نمایندگی از سوی اعضا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین فعالان اقتصادی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش‌های صادقانه و بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در ۱۲ سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. دیدگاه علمی شما به مسائل بنیادین و زیربنایی کشور، درکنار پیگیری‌های مجدانه حضرتعالی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی، در تصویب قوانینی همچون “بهبود مستمر محیط کسب و کار”، “حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی”، “افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی” و “رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی” “قانون تجارت” و ده‌ها قانون دیگر مرهون توجه خاص آن برادر عزیز و بزرگوار و اهتمام نمایندگان محترم مجلس در این ادوار است. امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.

مزید تاییدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا