بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سرپرست جدید پرداخت الکترونیک سداد منصوب شد

محمدمهدی صادق با بدرقه گرم کارکنان از خانواده بزرگ پرداخت الکترونیک سداد خداحافظی کرد و مهدی علی آقایی به سرپرستی این شرکت منصوب شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدمهدی صادق با بدرقه گرم و شورانگیز کارکنان از پرداخت الکترونیک سداد خداحافظی کرد و مهدی‌علی آقایی به سرپرستی این شرکت منصوب شد.

محمدمهدی صادق، مدیرعامل جوان و موفق که در صنعت پرداخت به عنوان بنیانگذار پرداخت الکترونیک سداد شناخته شده و از بدو تاسیس این شرکت در سال ۹۳ تاکنون سمت مدیرعاملی آن را عهده دار بوده است با مشایعت کم نظیر کارکنان سداد به دوره شش ساله مدیریت خود پایان داد و عصر چهارشنبه مورخ ۷ خرداد ۹۹ از پرداخت الکترونیک سداد خداحافظی کرد. کارکنان سداد در جمعی دوستانه ضمن تقدیم شاخه های گل به ایشان، مدیر عامل محبوب خود را به گرمی بدرقه کردند. 

گفتنی است مهدی‌علی آقایی که پیش از این عضو غیرموظف هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد و رئیس اداره کل توسعه سیستم‌های بانک ملی ایران بود، از سوی اعضای هیئت مدیره به‌عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.

اعضای هیئت مدیره پرداخت الکترونیک سداد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دلسوزانه و بی‌دریغ محمدمهدی صادق در طی دوران مدیریت این شرکت، برای مهدی‌علی آقایی در مسیر پیش رو آزروی موفقیت و بهروزی کردند.

در این جلسه محمد علی محمود زاده، رییس اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی بانک ملی نیز به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا