بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تأسیس شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

خداوند منان را شاکریم که در سایه همت و تلاش مستمر همه مدیران و همکاران ارجمند شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام گرفته است، این مجموعه بزرگ بیست و ششمین سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد.
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با تکیه بر توان ملی و استفاده از پتانسیل های شرکت های داخلی و بومی سازی روش های تولید، علیرغم تحریم‌های وضع شده، توانسته است موفقیت های چشمگیری در زمینه تولید محصولاتی نظیر الکیل بنزن خطی (LAB) ، آلکیلات سنگین(HAB) و نرمال پارافین بدست آورد و با در اختیار داشتن بیش از ۸۰ درصد بازار داخلی آلکیل‌ بنزن خطی، در زمره صادرکنندگان نمونه کشور قرار گیرد.
این افتخار سرآغاز مسیری جدید، رو به توسعه و در جهت اعتلاء و سربلندی ایران عزیز بوده و لازم است که این مجموعه با حضور مقتدرانه در بازارهای داخلی و خارجی، مسیری جدید به سوی تکامل و تحول را آغاز نموده و همسویی با دانش روز، رفع نیازهای جدید بازار، تکمیل زنجیره ارزش محصولات و استفاده از سرمایه انسانی توانمند و دانش محور را سر لوحه برنامه های خود قرار دهد.
در پایان باردیگر یازدهم خردادماه سالروز تأسیس این شرکت را به همه همکاران پرتلاش و همچنین کلیه سهامداران و مشتریان تبریک عرض نموده و توفیق همه خدمتگزاران در عرصه صنعت کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا