بانکبانک و بیمه

اعطای مالکیت فروش سهام عدالت به صورت غیرحضوری در بانک سینا

در راستای تسهیل دسترسی هموطنان گرامی به خدمات بانکی و به منظور کاهش مراجعات حضوری به شعب، امکان اعطای وکالت فروش سهام عدالت به صورت غیرحضوری در بانک سینا فراهم شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با فراهم شدن امکان واگذاری مالکیت فروش سهام عدالت به بانک ها از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی و به منظور تامین نظر مشتریان گرامی جهت عدم مراجعه حضوری به شعب، این بانک امکان ثبت درخواست و اعطای وکالت فروش سهام عدالت به بانک را به صورت غیرحضوری فراهم ساخته است.

بر این اساس، کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند و بانک سینا را به عنوان بانک عامل خود به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده و اقدام به انتخاب روش مستقیم نموده اند، می توانند با مراجعه به وبسایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir و تکمیل فرم وکالت مربوطه در بخش فروش سهام عدالت، نسبت به صدور مجوز فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود اقدام نمایند.

گفتنی است از ۱۰ خردادماه سال جاری امکان فروش سهام عدالت برای متقاضیان توسط کارگزار بانک سینا مهیا شده است. بدین منظور سهام سفارش شده بر اساس وضعیت بازار توسط کارگزار به فروش رسیده و مبلغ تعیین شده پس از طی مراحل اداری به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا