خودروصنعت، معدن، تجارت

اعلام زمان پیش‌فروش ۴۵هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش ۴۵هزار دستگاه از محصولات این خودروساز از هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی وبه نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی درحاشیه بازدید معاونان وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه نظام پیشنهادات کارکنان ایران خودرو در مورد روند تولید در این خودروساز گفت: با وجود محدودیت‌های بین‌المللی، در اردیبهشت‌ماه امسال، رکورد تولید در ایران خودرو با تولید ۵۱ هزار دستگاه خودرو شکسته شد.

وی خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که وزارت صمت در نظر گرفته، سعی بر این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اقدامات متعددی در زمینه ارتقای موتورهای تی. یو.۵ و تی.یو.۳ و موتور ای.اف.۷ در راستای کاهش آلایندگی‌ و مصرف سوخت و همچنین عبور از استانداردهای ۸۵ گانه انجام داده‌ایم.

وی در مورد تولید خودروهای برقی خاطرنشان کرد: تولید خودروهای برقی فرآیند مشخصی دارد که ایران خودرو گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

مقیمی افزود: درحال حاضر، محصولات ایران خودرو براساس استانداردهای مصوب ملی تولید می شود.

وی در مورد خودروهای ناقص کف کارخانه اظهار کرد: بعضی از این خودروها یک تا دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک جمهوری اسلامی ایران،‌ خودروها تکمیل و تحویل مشتریان خواهند شد.

مقیمی از کاهش تعداد تعهدات معوق خبر داد و گفت: تعداد تعهدات معوقه به مشتریان به ۳۰ هزار دستگاه رسیده است که در بازه زمانی یک تا دو ماهه به مردم تحویل می‌دهیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا