بانکبانک و بیمه

مدیریت دانش وجانشین پروری در اعتلای بانک نقش مؤثری دارد

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تأکید بر اینکه دانش و تجارب مدیران و رؤسای شعب برتر و در اعتلای بانک تأثیرگذار است، گفت: این دانش و تجارب اندوخته ای بسیار ارزنده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن دکتر حسین مهری به منظور تقدیر از کارکنان شعبه مستقل توسعه ملی که در بین شعب درجه یک این بانک رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، امروز دوشنبه دوازدهم خردادماه در جمع کارکنان این شعبه حضور یافته و اعلام داشت: شناسایی شعبی که عملکرد مطلوب و قابل قبولی در ارتقای شاخص های تعیین شده داشته اند، سبب پویایی و اعتلای اهداف بانک شده و افزون بر آن یک محیط رقابتی سالم بوجود می آورد که همکاران با انگیزه مضاعف برای تحقق اهداف و برنامه های بانک کوشا باشند.
دکتر مهری اعلام داشت: در سال جهش تولید انتظار از شعب برتر و موفق بیشتر است و این موفقیت مسؤلیت سنگینی برای برآورد انتظارات ذینفعان و مشتریان بانک بر دوش آنان قرار می دهد.
وی با ابراز خرسندی از رضایت مشتریان شعبه توسعه ملی گفت: بدون شک رضایت مشتریان از عملکرد این شعبه در موفقیت آن تأثیر زیادی داشته است و امیدواریم در سال جدید با مدیریت کارآمد ریاست شعبه و تلاش همکاران شاهد موفقیت های بیشتر آنان در سطح ملی باشیم.
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن افزود: ارزش آفرینی برای مجموعه بانک وظیفه تمامی همکاران است و برای توزیع امکانات و تخصیص منابع بیشتر شعبی که عملکرد مثبت و ممتازی دارند در اولویت قرار می گیرند.
دکتر مهری بیان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد ریسک بانک‌ها ناشی از ریسک اعتباری است بنابراین شناسایی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری بانک ها توسط رؤسای شعب نقش مهمی در کنترل و کاهش مخاطرات بانک ها دارد. روسای شعب با تعامل مناسب با مشتریان و بررسی دقیق اهلیت و صلاحیت آنان می توانند ریسک اعتباری را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و در هدایت منابع بانک به سمت تولید و اشتغال پایدار نقش آفرینی کنند.
وی اظهار داشت: تفکیک شعب برتر و فعال و تجلیل از آنها بیانگر این موضوع است که مدیریت ارشد بانک اهمیت بسیار ویژه‌ای برای کار تیمی و تلاش های تمامی کارکنان این شعب قائل است و جایگاه آنها را در پیشبرد و توسعه اهداف و سیاستهای بانک مهم و حیاتی می‌داند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد: رؤسا و کارکنان شعب برتر با وجود تمامی مشکلات، چالش‌ها و کاستی‌ها توانسته‌اند عملکرد مثبتی داشته باشند که بدون شک این کوشش‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و مدنظر قرار می گیرد.
دکتر مهری تصریح کرد: انتظار می رود همکاران در تمامی سطوح سازمان، با تأسی و الگوبرداری از مدیران، رؤسا و کارکنان شعب موفق و به کارگیری روش‌ها و نوع برخورد آنها با مسائل در زمینه های مختلف کاری و تخصصی به دنبال بهبود مستمر و ارتقای کیفیت عملکرد خود باشند.
وی یادآور شد: با وجود کارکنان متخصص و متعهد در این بانک و برنامه ریزی صحیح و به کار بستن دقیق دستورالعمل ها و سیاستهای تدوین شده در مسیر حمایت از کارآفرینان و صنعتگران کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و مجموعه بانک صنعت و معدن همچون گذشته در کنار تولیدکنندگان و در خدمت اقتصاد و صنعت کشور خواهد بود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پایان با اشاره به تقدیر مدیر کل صنعت معدن و تجارت و استاندار استان تهران از عملکرد مثبت این شعبه از تلاش های یکایک کارکنان قدردانی و تشکر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا