بانک و بیمهبیمه

بیمه مرکزی از سرمایه‌های انسانی خود به درستی صیانت می‌کند

 

شیوه رفتار با بازنشستگان در ایجاد انگیزه برای کارکنان سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بیمه مرکزی در این خصوص دستاوردهای درخشانی داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی، سلیمانی در دیدار با رییس و اعضای کانون بازنشستگان این سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه تمامی مدیران کانون پیش از این در هیات عامل بیمه مرکزی فعالیت داشتند و به همین خاطر با ظرفیت ها و همچنین محدودیت های نهاد ناظر، آشنایی کافی دارند.

رییس کل بیمه مرکزی این درک و شناخت کانون از قوانین بالادستی و آیین نامه های نهاد ناظر را عامل موثری برای تسریع در ارائه تسهیلات به بازنشستگان دانست و گفت: هر تشکلی برای پیمودن مسیر موفقیت به انسجام و همگرایی نیاز دارد که این همراهی در کانون بازنشستگان بیمه مرکزی مشهود است.
وی رضایتمندی بازنشستگان را از اولویت اهداف بیمه مرکزی اعلام کرد و اظهار داشت: بالارفتن سطح رفاه بازنشستگان در کارکنان فعلی نهاد ناظر نیز ایجاد انگیزه می کند.
رییس شورای عالی بیمه اصل “مشاوره پذیری” را از مهمترین اصول مدیریتی دانست و افزود: تاکنون نظرات کارشناسی اعضای کانون در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های نهاد ناظر بسیار موثر بوده و تلاش ما این است که در آینده حجم همکاری ها در قالب های گوناگون نظیر تشکیل کارگروه ها و شوراهای مشورتی افزایش یابد.
غلامرضا سلیمانی در پایان، بر تسریع روند یکسان سازی حقوق و مزایای بازنشستگان و کارکنان تاکید کرد و از مدیران خود خواست تا برای رضایت حداکثری این قشر شریف بیشتر تلاش کنند.
شایان ذکر است در این دیدار، دکتر جواد فرشباف، رییس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی و اعضای دیگر این کانون به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

 

منبع

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا