صنعت، معدن، تجارت

نقاهتگاه نمایشگاه بین‌المللی تهران تخلیه شد

یک مقام مسئول از تخلیه نقاهتگاه نمایشگاه تهران ویژه بهبود یافتگان کرونایی خبرداد و گفت: در این مدت حتی نیاز به بستری یک نفر هم پیش نیامد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، حسین زاده گفت: در راستای تعهد و مسئولیت اجتماعی و با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در شرایط مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به همکاری و راه اندازی نقاهتگاهی ویژه بهبود یافتگان کرونایی با ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی کرد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: در تمام این مدت که نمایشگاه برای پذیرش بهبود یافتگان کرونایی تجهیز شده بود، حتی یک نفر هم در این مجموعه بستری نشد.

حسین زاده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و قرار است آغاز فعالیت نمایشگاه هم برپایی نمایشگاهی با عنوان جهش تولید و دستاوردهای کرونا باشد، اظهار داشت: به همین منظور در جلسه مشترک مدیران ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی  توافق شد، ارتش نسبت به تخلیه سریع نمایشگاه تهران از تجهیزات و امکانات نقاهتگاه بهبود یافتگان کرونایی اقدام کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا