صنعت، معدن، تجارت

بیش از ۴ هزار خودروی احتکار شده در کشور کشف شد

بندرعباس- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور از کشف بیش از ۴ هزار خودروی احتکار شده تاکنون در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیدیاسر رایگانی در حاشیه سفر به بندرعباس، افزود: بیش از ۴ هزار خودروی احتکار شده تاکنون در کشور کشف شده است و صاحبان این خودروها ۱۰ درصد جریمه و ملزم می‌شوند که خودرو را به قیمت تعیین شده شورای رقابت در بازار عرضه کنند.

وی در خصوص حکم صادره برای یکی از وارد کنندگان خودروهای خارجی، اظهار کرد: از شش هزار و ۶۶۴ تعهد این شرکت بیش از دو هزار خودرو تحویل مشتریان شده و هزار و ۶۱۴ متقاضی نیز با دریافت پول خود از خرید خودرو انصراف دادند.

رایگانی اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی برای حدود سه هزار نفر باقی مانده حکم به الزام دو خودروی جایگزین با تفاوت قیمت حدود ۱۰۰ درصد طبق توان پرداخت ثبت نام کنندگان داده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: به جز الزام به تحویل خودرو هر شاکی ۵۶ درصد سود مشارکت و خسارت تأخیر تحویل خودرو دریافت می‌کند.

رایگانی مهلت مقرر این شرکت برای تحویل خودرو باقی مانده مشتریان را تا پایان بهمن ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از تعزیرات حکومتی هرمزگان، در این بازدید با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، حسین ایزدی به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان منصوب شد و از زحمات مرتضی مدنی فلکی تقدیر شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا