بانک و بیمهبیمهپرداخت الکترونیککسب و کار

فراخوان جذب تیم و ایده‌‌های استارتاپی در شبکه نوآفرینی پلنت

شبکه نوآوری پلنت به دنبال جذب تیم‌ها و ایده‌های استارتاپی در حوزه بیمه، صنایع و کسب‌وکارهای مربوط به آن است.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اینشورتک به عنوان بازوی نوآوری صنعت بیمه، توانسته است کمک بزرگی به شرکت ها و همچنین سهولت بسیار زیادی برای مشتریان این صنعت در سطح جهانی به ارمغان بیاورد. اکوسیستم بیمه ایران به دلیل استفاده از روش ها و کاغذبازی های سنتی به کهولت و استهلاک افتاده و دیگر کارایی سابق را ندارد. به همین دلیل نیاز ورود تکنولوژی و کسب‌وکارهای نوپا به این صنعت بیش از پیش احساس می‌شود.
پلنت، اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه درصدد ارائه راهکارهای نوآورانه به شرکت‌ها و ایجاد آرامش و سهولت برای مشتریان است، که نتیجه آن رونق این صنعت، کارافرینی و خلاقیت در این حوزه می‌شود.
با این نگاه، پلنت در قالب خدمات شتاب‌دهی و استارتاپ‌استودیو در حوزه اینشورتک، تیم‌ها، ایده‌های مستعد و کسب‌وکارهای نوآور آسیب دیده از کرونا را دعوت به حضور در مرکز نوآفرینی صنعت بیمه می‌کند.
برخی از مزایای پلنت:
دسترسی به منابع مالی و سرمایه‌گذار
دسترسی به شبکه خبرگان صنعت بیمه
پتانسیل رشد سریع در صنعت پرفرصت بیمه
دسترسی به چالش‌های شرکت‌های بیمه‌ای
فضای کاری جذاب و متفاوت
حوزه فعالیت تیم‌ها:
استارتاپ‌های فعال در صنعت بیمه
استارتاپ‌های فعال در صنایع مرتبط با بیمه همچون گردشگری، حمل‌ونقل، سلامت، شهرهای هوشمند و غیره.
تیم‌های متخصص در فناوری‌هایی مانند بلاکچین، هوش مصنوعی، تحلیل داده.
تیم‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کسب‌وکار خود دچار مشکل شده‌اند و علاقه‌مند به تجربه‌های جدید در صنعت بیمه هستند.
تیم‌های استارتاپی، صاحبان ایده، کسب‌وکارها و علاقه‌مندان به صنعت بیمه می‌توانند تا تاریخ ۱۷ تیر ماه از طریق plannet.ir/register برای سکونت در پلنت اقدام نمایند. همچنین شماره ۴۶۱۱۶۰۴۳ – ۰۲۱ جهت پاسخگویی به سوالات مخاطبان اختصاص داده شده است. پس از تکمیل فرم، ارزیابی اولیه در مورد تیم و ایده شما انجام گرفته و برای برگزاری جلسه اولیه با علاقه‌مندان تماس گرفته می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا