بانکبانک و بیمه

توافق سهامداران موسسه آرمان (وحدت) با یکی از بانک های معتبر

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: حل مشکل سپرده گذاران آرمان (وحدت) در مراحل پایانی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا ملکشاهی راد در گفتگو با سایت یافته در مورد آخرین وضعیت مشکل سپرده گذاران آرمان، اظهار داشت: روز گذشته جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت موسسات اعتباری با حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و در خلال این جلسه در گفتگویی با سیف رئیس کل و حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی خواستار حل ویژه مشکل سپرده گذاران موسسه آرمان شدم.

وی افزود: پیرو آن، امروز جلسه ای در بانک مرکزی از ساعت ۲ بعداظهر با حضور حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، “همایون یوسفی” نماینده اهواز و “الهیار ملکشاهی” نماینده کوهدشت و رومشکان برای حل مشکل سپرده گذاران آرمان برگزار گردید.

همچنین بخوانید

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی بیان داشت: در این جلسه که دوساعت بطول انجامید ما نمایندگان نگرانی مردم را به اطلاع مدیر نظارتی بانک مرکزی رساندیم و خواستار شفاف سازی بانک مرکزی برای مشکل بوجود آمده برای سپرده گذاران موسسه آرمان شدیم و بر تسریع در پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه و رفع نگرانی آنها تاکید کردیم.

معاوت نظارت بانک مرکزی ضمن ارائه گزارشی، اقدامات و برنامه های این بانک در راستای رفع مشکلات پیش آمده برای سپرده گذاران موسسه آرمان (وحدت) و نحوه پرداخت وجوه سپرده گذاران را تبیین کرد.

فرشاد حیدری گفت: در هفته آینده توافق نامه ای بین سهامداران موسسه آرمان (وحدت) و یکی از بانکهای معتبر به امضاء طرفین خواهد رسید و به دنبال آن سپرده گذاران موسسه آرمان (وحدت) حساب جدیدی در بانک مذکور باز خواهند کرد و این بانک متولی پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه آرمان خواهد شد.

وی افزود: نحوه پرداخت و جزئیات آن متعاقباً از سوی بانک مرکزی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا