ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بهترین شهرهای جهان از لحاظ دسترسی به اینترنت

بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشر شده، لندن عنوان بهترین شهر جهان از لحاظ زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از شبکه جهانی اینترنت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی Business Fibre با بررسی ۳۱ شهر محبوب ، بزرگ و توریستی در جهان دریافته و اعلام کرده‌اند که شهر لندن، پایتخت انگلستان، بهترین شهر و مقصد گردشگری از لحاظ زیرساخت و بسترهای اینترنتی در جهان به شمار می رود که به بسیاری از شهروندان و مسافران امکان بهره مندی از امکانات مختلف همچون وای فای عمومی رایگان ، دسترسی به نسل جدید اینترنت پرسرعت همراه موسوم به شبکه ۵G، تجهیز اماکن عمومی همچون رستوران هتل و ایستگاه‌های مترو و اتوبوس به اینترنت وای فای را می دهد.

بر اساس گزارش وب سایت futurefive، فهرست زیر به مروری بر ۱۰ شهر برتر جهان از لحاظ زیرساخت و بسترهای اینترنتی می پردازد:

همچنین بخوانید
  1. لندن، انگلستان
  2. توکیو ، ژاپن
  3. پاریس، فرانسه
  4. سنگاپور، سنگاپور
  5. نیویورک، ایالات متحده آمریکا
  6. آمستردام، هلند
  7. بارسلونا ، اسپانیا
  8. بانکوک، تایلند
  9. سئول، کره جنوبی
  10. اوساکا، ژاپن

لن رایت، مدیر عامل موسسه تحقیقاتی Business Fibre، در این خصوص خاطرنشان کرده است: لندن که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران در سراسر جهان به شمار می رود، حالا عنوان دیگری را نیز به خود اختصاص داده و آن نیز رتبه برتر از لحاظ زیرساخت و بسترهای مناسب برای اتصال و بهره‌مندی از خدمات اینترنتی در سطح شهر است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: پیش بینی می‌شود همزمان با پیشرفت تکنولوژی خدمات ارائه شده در شهرهای مذکور نیز رو به بهبودی برود و رضایت بیشتر شهروندان و مسافران را به ارمغان بیاورد ‌.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا