انرژی

استاندار لرستان اعلام کرد: سرمایه گذاری بزرگ در نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد رودبار

استاندار لرستان گفت: سند اشتغال و تولید استان بر مبنای ایجاد ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: سال‌گذشته پیش‌بینی ۳۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده بود که این رقم به بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال رسید .
وی افزود: سال  ۹۵ با برگزاری ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید بیش از  ۷۷۸  مصوبه اجرایی یکی از استان‌های موفق کشور بودیم .
استاندار لرستان تصریح کرد: بیش از ۱۴۰ واحد راکد مانند کشت و صنعت و صنایع غذایی گهر در این ستاد در سال  ۹۵  احیا شد .
بازوند اضافه کرد: سند اشتغال و تولید لرستان بر مبنای ایجاد ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده و با برش خاص شهرستانی در تمام شهرستان‌ها اجرا شده است .
وی بیان کرد: سرمایه گذاری بزرگ در نیروگاه  ۲۰۰۰  مگاواتی سد رودبار، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه  ۱۰۰۰  مگاواتی خرم‌آباد و لاستیک‌سازی لرستان با بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از اقدامات و دستاوردهای دولت در لرستان است.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انجام مراحل نهایی شروع تولید در فولاد ازنا، آماده شدن مجتمع تولیدی مرغ ماهان با ظرفیت ۱۳۵۰ قطعه و ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه و تعیین تکلیف و شروع عملیات اجرایی سدهای آبسرده بروجرد و تاج امیر نور آباد از دیگر دستاوردهای دولت در استان لرستان هستند.
بازوند افزود: در حوزه سلامت ۲۲۳ طرح در سال ۹۶ در دستور کار است که ۸۵ درصد آنها را باید با ۱۰۴۰ میلیارد ریال هزینه تا اسفندماه به بهره‌برداری برسانیم.
بازوند با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۵ تختخوابی بروجرد ۱۰۰ درصد تکمیل است، گفت: تکمیل تست آزمایشی گلخانه هیدروپنیک مجتمع کشت و صنعت لرستان، راه‌اندازی فولاد ازنا بعد از هشت سال تعطیلی و سیمان ازنا از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در لرستان است.

انتهای پیام

همچنین بخوانید
منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا