بانک و بیمهطلا و ارز

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار روز شنبه

در حالی که استارت کاهش قیمت در بازار ارز از روز نخست هفته جاری زده شده است، در بازار سکه، قیمت‌ها همچنان در کانال بالای هشت میلیون تومان در نوسان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به هشت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۸۴۷ هزار و ۶۸۱ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه چهار میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۷۲ دلار رسیده است.

ارز استارت کاهش را زد

از سوی دیگر در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

امروز شنبه صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با آخرین روز معاملات هفته گذشته (پنج‌شنبه) ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان هم می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته (پنج‌شنبه) ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.
علاوه بر این، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و یورو را نیز معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا