ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

معرفی دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا

دکتر سعید قربانی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه شورای عالی فضایی به عنوان دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا در سال ۱۳۹۹ منصوب شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، دکتر مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران در حکمی دکتر سعید قربانی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و دبیرخانه شورای عالی فضایی را به عنوان دبیر ستاد برگزاری هفته جهانی فضا در سال ۱۳۹۹ منصوب کرد.

بر اساس اعلام سازمان فضایی ایران، در این حکم آمده است:

همچنین بخوانید

“با توجه به اهمیت ترویج فناوری فضایی در میاد آحاد مردم و آگاهی بخشی در خصوص خدمات و کاربردهای این فناوری با هدف توسعه و ارتقای خدمات فضاپایه در کشور و از آنجا که هفته جهانی فضا بستری مناسب برای تحقق این امر است، انتظار می‌رود با بهره‌گیری از توان تمام متخصصان، کارشناسان و کارکنان سازمان و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌های حوزه فضایی کشور اعم از بخش خصوصی و دولتی، برنامه‌های این هفته در راستای شعار انتخابی از سوی انجمن هفته جهانی فضا با عنوان «ماهواره ها زندگی را بهتر می‌کنند» تدوین و با استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی اجرا شود.

امید است با اتکال به خداوند سبحان، بهره‌گیری از توان علمی و عملی، خلاقیت و نوآوری و مشارکت و همدلی خانواده بزرگ فضایی کشور، در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.”

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا