بانکبانک و بیمه

بازدید مدیران بانک ایران زمین از مجتمع کارتن سازی امینی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،

معاون استانی و رئیس شعبه خوراسگان بانک ایران زمین در راستای حمایت از تولیدات داخلی، از کارخانه کارتن سازی امینی اصفهان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران زمین،در این بازدید بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال وبختیاری ضمن تشریح پیشینه فعالیت های بانکداری مدرن در بانک ایران زمین، به ارائه توضیحاتی در زمینه صدور ال سی داخلی و انواع ضمانت نامه ها پرداخت و با اشاره به مهیا بودن شرایط گسترش همکاری های فی ما بین، خواستار گسترش روابط هر دو بنگاه اقتصادی شد.
وی افزود بانک ایران زمین از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید در سال ۹۹ استفاده می کند و تلاش دارد در سالی که مزین به سال جهش تولید است همگام با سیاست های کلی کشور اقدامات متناسب را عملی کند.
سپس علیرضا امینی مدیر کارخانه گزارشی در خصوص مراحل تکمیل، نصب و راه اندازی خط تولید ارائه و با تشریح تاریخچه شرکت، اظهار داشت: اکنون شرکت در ۳ شیفت به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت است که روزانه ۱۵۰ تن ورق کارتنی تولید و برای ۲۰۰نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.
وی در ادامه با اشاره به روند سخت تعمیرات این دستگاه ها به تولید قطعات و بازسازی دستگاه تولیدی توسط شرکت و عدم وابستگی به هرگونه تکنسین های خارجی اشاره و عنوان کرد در سال جاری موفق به راه اندازی یک خط تولید در شهر حله کشور عراق شده ایم که توان عملیاتی ما را در بحث مراودات بانکی با سایر کشور ها را نیز تحت تاثیر قرارداده است.
در پایان حاضرین توافق کردند ضمن گسترش همکاری های فی مابین، مراودات بانکی بیش از پیش ادامه یابد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا