صنعتصنعت، معدن، تجارت

خلاقیت و نوآوری در محصول جدید ایران ‌خودرو

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در نشست سازندگان قطعات و مجموعه های محصول پروژه k132 ، ویژگی های سازمان های چابک را انعطاف پذیری در محصول و طراحی عنوان کرد و گفت : با رونمایی از پروژه k132 شاهد انعطاف پذیری در گروه صنعتی ایران خودرو هستیم .

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، امیر بیات گفت : شاکله شعارهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها محورش تولید بوده است، چرا که با افزایش قدرت اقتصادی کشور بقیه عوامل و عناصر قدرت کشور نیز افزایش می یابد.

وی افزود : اگر تولید رونق یابد، بسیاری از مشکلات کشور نیز خود به خود حل می شوند.

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به دو مفهوم درون زا و برون گرا به عنوان دو رکن اقتصاد مقاومتی گفت : خلاقیت و نوآوری ویژگی درونزا بودن اقتصاد و برونگرا بودن آن هم به تولید با استاندارد بین المللی و مقیاس جهانی بر می گردد و هر دو این دو فاکتور را می‌توان در این محصول جدید ایران خودرو دید .

امیر بیات در ادامه با اشاره به مفهوم تولید ناب و ویژگی های آن گفت: تعامل بین قطعه‌ساز و خودروساز در این میان بسیار مهم است.

معاون وزیر صمت موضوع نقدینگی را یکی از مسائل واحدهای تولیدی برشمرد و تصریح کرد : واحدهای صنعتی برای حل این مشکل باید دارایی‌های مازاد و غیر مولد خود را احصا و با فروش آنها منابع مالی به شبکه تامین و توزیع تزریق نمایند.

پروژه k132 با داخلی‌سازی بیش از ۹۰ درصدی تا پایان امسال به تولید انبوه می رسد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا