ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

از ساعت هوشمند جدید سامسونگ چه خبر؟

به نظر می‌رسد که گلکسی واچ ۳ بار دیگر با حلقه چرخان پیرامون صفحه نمایش در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، به تازگی تصاویر و اطلاعاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد گلکسی واچ ۳ (Galaxy Watch ۳) که جدیدترین سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود، باری دیگر میزبان حلقه چرخان اطراف نمایشگر خواهد بود و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک نیز رونمایی می‌شود.

حلقه چرخان دور نمایشگر در نسل اول ساعت های هوشمند سامسونگ حضور داشت اما این غول تکنولوژی کره‌ای تصمیم گرفت که آن را در نسل و سری‌های بعدی حذف کند.

همچنین بخوانید

پیشتر نیز بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران و فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده بودند که سامسونگ در گلکسی واچ ۳ حلقه چرخان را برمی‌گرداند.

همچنین گفته می‌شود گلکسی واچ ۳ در دو مدل با اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری روانه بازار خواهد شد که به ترتیب صفحه نمایشی با اندازه ۱.۲ و ۱.۴ اینچی خواهند داشت. همچنین هر دوی آنها از استانداردهای IP۶۸  و MIL-STD-۸۱۰G بهره می‌برند که آنها را در برابر نفوذ آب گرد و غبار و سایر عوامل خارجی مقاوم می کند.

این سری جدید از ساعت های هوشمند سامسونگ به یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که هنوز معلوم نیست از چه تراشه پردازنده‌ای برخوردار خواهند بود.

همچنین سایر شایعات منتشر شده در وب سایت toms guide حاکی از آن است که گلکسی واچ ۳ حسگر نوار قلب و کنترل فشار خون نیز بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد در خصوص پایش سلامتی و وضعیت جسمانی خود نیز نظارت بیشتر و بهتری داشته باشند.

پیش بینی می‌شود این ساعت هوشمند جدید در رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۰ رونمایی و معرفی شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا