انرژی

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق

رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق با هدف به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری صنعت برق در روزهای ۱۵ تا ۱۷ تیر ماه جاری به صورت آنلاین و رایگان و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رویداد آنلاین معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش‌های این صنعت برگزار خواهد شد.

محورهای این رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق، تولید، انتقال و توزیع خواهد بود و علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل شرکت‌های بهره‌بردار صنعت برق با شرکت‌های دانش‌بنیان، مذاکرات تجاری B2B  به صورت آنلاین و معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعریف شده است.

همچنین بخوانید

حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/In9vX برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت برق با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا