بانکبانک و بیمه

پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی با اشاره به اهمیت و روند رو به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور گفت: بانک توسعه تعاون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در اولویت قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی وفایی با اشاره به پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان با نرخ ۸ درصد گفت: در استان مرکزی از ابتدای سال تا پایان خردادماه ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بیان کرد: این شرکت‌ها در حال حرکت به سمت و سویی هستند که در اقتصاد کشورمان سهم قابل‌توجهی را کسب کنند، ازاین‌رو بانک توسعه تعاون از محل تفاهم‌نامه موجود با صندوق نوآوری و شکوفایی آماده است تا جهت حمایت از این شرکت‌ها تسهیلات با نرخ ۸ درصد پرداخت نماید.

مدیر شعب استان مرکزی یادآور شد: در سه ماه نخست سال ۹۹ تسهیلاتی که به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت گردیده ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وفایی با اشاره به عملکرد ۱۰۳ درصدی استان در پرداخت اشتغال پایدار روستایی تصریح کرد: با پرداخت ۵۴۸ میلیارد ریال در سال گذشته استان توانست بیش از بودجه اختصاصی و از محل جذب بودجه سایر استان‌ها عملکرد مطلوبی را داشته باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا