بانکبانک و بیمه

تقدیر رییس کمیته امداد از طرح پست بانک ایران برای ایران همدل

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد باارسال لوح سپاس به دکترشیری مدیرعامل پست بانک از اجرای طرح “پست بانک برای ایران همدل” و توزیع بسته های ضروری دربین نیازمندان در ماه رمضان در کشور تقدیر بعمل آورد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در بخشی از متن این لوح آمده است؛ بدون تردید نیک اندیشی و ارائه خدمات صادقانه به محرومین و نیازمندان و رفع نیاز آنان علاوه بر رضای الهی، موجب اعتلای جو معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد و قطعا بهترین پاداش معنوی متعلق به کسانی است که برای مشکلات و سختی ها، مسیری روشن و هموار را برای دیگران به ارمغان می آورند. این اقدام خداپسندانه هنگامی که با لبیک به دعوت ولی امر مسلمین مبنی بر برپایی رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مومنانه همراه می گردد از حلاوت و شیرینی بیشتری برخوردار شده است. آنجا که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: “خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است به وجود آوریم”. جنابعالی و همکاران محترم با همت و تلاش صمیمانه خویش در رزمایش همسفره و اطعام مهدوی حماسه ای زیبا از ولایت مداری، ارادت به امام زمان(عج)، خدمت و احترام به ولی نعمتان جامعه با اجرای طرح “پست بانک برای ایران همدل” خلق کردید تا در ایام ماه مبارک رمضان که با دوران شیوع بیماری کرونا همراه شده بود، خاطره ای خوش و ماندگار از کمک مومنانه، عزت، همیاری و احسان به نیازمندان به یادگار بماند.
گفتنی است: پست بانک ایران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک های مومنانه به نیازمندان با اختصاص ۴ میلیارد ریال و توزیع بیش از ۴ هزار بسته اقلام ضروری بین نیازمندان در سراسر کشور مشارکت نمود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا