اقتصاد کلان

امکان مشاهده سبد سهام عدالت همچنان وجود ندارد

دقیقا یک ماه از معرفی سامانه‌ای برای مشاهده سبد سهام عدالت برای مشمولانی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده بودند، گذشته است و همچنان برخی مشمولان امکان ورود به این سامانه را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نهم خردادماه درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR به مشمولین سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند معرفی شد تا با مراجعه به این درگاه اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

البته تاکید شد که شماره همراه فرد باید به نام خود شخص باشد تا بتواند وارد این سامانه شود. پس از آن تعدادی از مشمولان تواسنتند به راحتی وارد سامانه شده و ارزش روز سهام خود را مشاهده کنند. در مقابل افرادی هستند که همچنان امکان ورود به این سامانه را ندارند و با گذشت یک ماه از معرفی سامانه و با وجود اینکه شماره همراهشان به نام خودشان است، نمی‌توانند ارزش سهام خود را مشاهده کنند.

همچنین بخوانید

البته این سامانه مشکلی دیگری هم دارد و به روز نیست و حتی افرادی که موفق ورود به آن می‌شوند نمی‌توانند ارزش روز دارایی خود را مشاهده کنند. برای مثال مشمولی که امروز وارد سامانه می‌شود، می‌تواند ارزش دارایی خود را برای تاریخ یکم تیرماه مشاهده کند.

این مباحث درحالی مطرح می‌شود که پیگیری‌های ایسنا درمورد وجود مشکل در سامانه فعلا بی‌نتیجه مانده و مسئولان مربوطه پاسخی نداده‌اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا