بانکبانک و بیمه

سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به استان اردبیل

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی همراه با دکتر کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی روز دو شنبه نهم تیرماه وارد اردبیل شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اردبیل، خدارحمی روز دو شنبه نهم تیرماه در معیت وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و نمایندگان مجلس ، به منظور بازدید از پروژه های کشاورزی و بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان استان وارد اردبیل شد و در ابتدای سفر دو روزه خود به استان اردبیل، در آرامستان بهشت فاطمه حاضر و به شهدای والامقام ادای احترام کرد.

بر اساس این گزارش، خدارحمی سپس همراه با وزیر جهاد کشاورزی، استاندار، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان از گلخانه ۲۴۰۰ مترمربعی رز هلندی نیلق کوثر که با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی احداث شده است، بازدید کردند. در این بازدید، مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن اعلام حمایت جدی از طرح های گلخانه ای، برای توسعه و افزایش تولیدات گلخانه نیلق، قول پرداخت تسهیلات بانکی داد و مجری طرح گلخانه نیلق کوثر از خدمات و حمایت های بانک کشاورزی استان اردبیل اظهار رضایت و قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی استان اردبیل ۲۰درصد از کل تسهیلات کشور در بخش گلخانه را در سال گذشته به خود اختصاص داده و عملکرد چشمگیری داشته است. مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر کاری خود به استان اردبیل و در معیت وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه، ، از کشتارگاه مرغ آرتاجوجه در شهرستان اردبیل که با حمایت مالی بانک کشاورزی در حال بهره برداری است بازدید کرد. وی در این بازدید از تزریق تسهیلات سرمایه در گردش برای فارم های در حال توسعه شرکت آرتا جوجه اردبیل خبر داد.

شایان ذکر است این مجتمع کشتارگاه صنعتی، بخشی از اولین زنجیره تولید مرغ استان اردبیل از کارخانه خوراک دام تا شبکه مویرگی توزیع است که با ظرفیت ۸هزار قطعه در ساعت و مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین آلات روز جهان با تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، خدارحمی در پایان نخستین روز از سفر کاری خود به استان اردبیل، در جلسه نمایندگان مجلس استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، شرکت کرد. محور اصلی گفتگو در این جلسه ، طرح انتظارات نمایندگان مجلس برای توسعه زیرساخت های کشاورزی توسط دولت و تزریق تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا