امور زیربناییراه و ساختمان

گزارش سازمان هواپیمایی از سقوط هواپیمای یاسوج ملاک عمل دادگاه‌ قرار بگیرد

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هنوز کسی در جریان پرونده سقوط هواپیمای یاسوج محکوم نشده است و کیفرخواست آن قرائت و متهمان دفاعیاتی از خود داشته‌اند. بنابراین باید تا زمان پایان دادگاه منتظر بمانیم و نمی‌توانیم در این باره اظهارنظر کنیم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه در جریان پرونده سقوط هواپیمای ATR آسمان به مقصد یاسوج، آیا گزارش سازمان هواپیمایی ملاک عمل قرار می‌گیرد یا دو گزارش منتشر شده از سایر نهادها، اظهار داشت: هنوز کسی در جریان این پرونده محکوم نشده است و کیفرخواست آن قرائت و متهمان دفاعیاتی از خود داشته‌اند. بنابراین باید تا زمان پایان دادگاه منتظر بمانیم و نمی‌توانیم در این باره اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: طبق قوانین بین‌المللی و طبق انکس ۱۳، مسئول رسیدگی به سوانح، سازمان هواپیمایی کشور است که سانحه در آن کشور رخ داده است. همچنین گزارش کمیته بررسی سانحه باید مرجع برای تمام مراجع رسیدگی به موضوع باشد.

اسلامی تاکید کرد: گزارش منتشر شده از سوی کمیته بررسی سوانح سازمان هواپیمایی هم در دادگاه خودمان باید ملاک عمل قرار بگیرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا