بانکبانک و بیمه

مدیران جدید ریسک و حسابرسی داخلی بانک کارآفرین معرفی شدند

مراسم تودیع و معارفه مدیران مدیریت‌های امور ریسک و امور حسابرسی داخلی بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این مراسم روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل و معاونان وی و محمدرضا خورسندی و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: آقای دکتر نوربخش هفده سال در سمت مدیر امور ریسک بانک منشأ اثر بوده و در زمینه ریسک فرد مطلعی است. ضمن تشکر از زحمات آقای نوربخش در این سمت، از تخصص و دانش ایشان به عنوان مشاور ریسک استفاده خواهیم کرد.

فرزین در بخش دیگری از سخنان خود محمد شیریجیان را به عنوان مدیر جدید امور ریسک و مطالعات اقتصادی معرفی کرد و گفت: دکتر شیریجیان سوابق تحصیلی و مدیریتی چشمگیری دارد و بدون شک در این مسیر گام‌های موثری خواهد برداشت. برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی همچنین از زحمات سعیدی مدیر پیشین امور حسابرسی داخلی قدردانی و خاطرنشان کرد: خانم سعیدی طی این سال‌ها خدمات ارزنده و قابل توجهی را در مسئولیت خطیر و مهم مدیریت امور حسابرسی داخلی ایفا کرده و زحمات زیادی را برای بانک متقبل شده است. برای ایشان نیز آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

فرزین در ادامه ضمن خوش‌آمدگویی به رادپور مدیر جدید حسابرسی داخلی افزود: از آقای رادپور دعوت کردم که سمت مدیریت حسابرسی داخلی بانک کارآفرین را به عهده بگیرد. برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند در جهت تحقق اهداف بانک منشأ اثر باشند.

در بخش دیگری از این مراسم اعظم سعیدی مدیر پیشین حسابرسی داخلی بانک کارآفرین ضمن تشکر از مدیرعامل و مدیران ارشد جهت برگزاری مراسم تودیع، برای مدیر جدید این واحد آرزوی موفقیت کرد و افزود: با یاری خداوند و با حمایت‌های مدیران ارشد، این مسئولیت خطیر را به سرانجام رساندم. از طرف خودم و همکارانم در مدیریت حسابرسی داخلی از همراهی و همدلی همه همکاران قدردانی می‌کنم.

همچنین ایمان نوربخش مدیر پیشین ریسک به شیریجیان مدیر جدید این واحد خوش‌آمد گفت و افزود: طی هفده سال که در خدمت بانک کارآفرین بوده‌ام، در حد توان سعی کرده‌ام که امور محوله را به بهترین شکل پیش ببرم. از دکتر فرزین مدیرعامل بانک تشکر می‌کنم که به بنده افتخار دادند که در سمت مشاور در خدمت بانک باشم.

بر اساس این گزارش، دکتر محمد شیریجیان مدیر جدید امور ریسک و مطالعات اقتصادی از حسن اعتماد مدیرعامل تشکر کرد و گفت: بنده چند سال است که افتخار همکاری با جناب آقای فرزین را دارم. امیدوارم با حمایت ایشان و با همکاری همه همکاران بتوانم در این سمت منشأ اثر باشم.

وی در ادامه به برنامه‌های پیشنهادی این مدیریت اشاره کرد و افزود: در نظر داریم نظام جامع مدیریت ریسک را در بانک کارآفرین طراحی و پیاده‌سازی کنیم. قطعاً تجربیات و دانش آقای نوربخش در این مسیر روشنگر راه ما خواهد بود. همچنین واحد مطالعات اقتصادی به عنوان مرجع تصمیم‌گیری در بانک و سایر نهادهای اقتصادی تاسیس و تقویت خواهد شد.

در بخش دیگری از این مراسم علی رادپور مدیر جدید حسابرسی داخلی طی سخنانی گفت: در نظر داریم حسابرسی داخلی را به صورت تخصصی‌تر و نظام‌مندتر از گذشته پیش ببریم. امیدوارم با راهنمایی‌های مدیریت محترم عامل و اعضای محترم هیات مدیره بتوانم در دستیابی به اهداف بانک کارآفرین به بهترین شکل فعالیت کنم. در پایان این مراسم احکام مدیران جدید توسط مدیرعامل به ایشان اعطا شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا