امور زیربناییراه و ساختمان

بهره برداری از پروژه اقدام ملی تهرانسر ۹ تا ۱۲ ماه زودتر از موعد مقرر

خلیل محبت خواه در یازدهمین بازدید سرزده از پروژه اقدام ملی تهرانسر ضمن ارائه توصیه هایی به سازندگان برای تسریع در عملیات اجرایی و افتتاح پروژه، بر پایان آن طبق زمان بندی ۹ الی ۱۲ مود زوتر از موعد مقرر تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، خلیل محبت‌خواه درخصوص آخرین بازدید خود از پروژه اقدام ملی تهرانسر اظهار داشت: این بازدید در ادامه بازدیدهای سرزده از پروژه تهرانسر بود و طبق قرار گذاشته هر صبح جمعه در محل این پروژه جلسه‌ای با سازندگان برای بررسی میزان پیشرفت و همچنین مشکلات اجرایی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برنامه زمان بندی سه شیفت کاری که طی یکماه اخیر توسط سازندگان ارائه شد، در حال اجرا بوده و در برخی موارد شاهد عقب ماندن کار از برنامه ریزی انجام گرفته هستیم. در این زمینه برای جبران این عقب ماندگی ها، زمان بندی جدید ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: در این بازدید به سازندگان تهرانسر تاکید شده است تا ظرف دو ماه آینده با تسریع در عملیات اجرای فونداسیون، سقف پارکینگ بلوک ها را به اتمام برسانند تا پروژه به سطح همکف خیابان برسد.

وی با اشاره به این که پروژه اقدام ملی تولید مسکن تنها مختص وزارت راه و شهرسازی نیست و همه باید یکدل و یکصدا شوند، گفت: با پیگیری های مکرر از شهرداری منطقه ۲۱ ، نقشه های سازه و فونداسیون به تایید معاونت شهرسازی مربوطه رسیده و اجرای بتن ریزی در سایت G۱  از امروز آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از اجرای بتون مگر و آرماتور بندی بلوک G۲، پایدارسازی و عملیات برم در بلوک C  و عملیات نیلینگ در بلوک B۲  خبر داد و افزود: طبق جدول زمان بندی جدید برنامه ریزی شده این پروژه ۹ تا ۱۲ ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا