بانکبانک و بیمه

پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان

بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از فرهیختگان تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان پرداخت می‌نماید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون کلیه اساتید عضو هیات های علمی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دولتی، آزاد، پیام نور و اساتید حق‌التدریسی، سایر اساتید دانشگاهی و فرهنگیان آموزش‌وپرورش می‌توانند در قالب عقد مرابحه و جعاله و با بهره‌گیری از طرح هم راه فرهیختگان از تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون با مبالغ مختلف پانصد میلیون ریال، هفتصد میلیون ریال و یک میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

شایان‌ذکر است فرهیختگان می‌توانند همچنین تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کارت اعتباری مرابحه و برای مبالغ بیشتر بدون کارت جهت رفع نیازهای ضروری و اساسی از این تسهیلات بهره‌مند گردند. گفتنی است، مدت بازپرداخت تسهیلات اعتباری طرح هم راه فرهیختگان بر اساس دوره زمانی ۲۴، ۳۶ و حداکثر ۴۸ ماهه در قالب اقساط مساوی ماهیانه می‌باشد.

لازم به ذکر است ارائه و اجرای محصولات و خدمات تخصصی ازجمله راهکارهای بانک‌ها برای ارائه خدمات ویژه به گروه‌های مختلف شغلی و اجتماعی است. طرح هم راه فرهیختگان، طی دو سال اخیر، باهدف خدمت‌رسانی به اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و فرهنگیان و معلمان آموزش‌وپرورش ارائه گردیده و در شبکه شعب بانک توسعه تعاون بکار گرفته‌شده است.

روابط عمومی بانک توسعه تعاون ضمن تبریک فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز قلم؛ امیدوار است طرح هم راه فرهیختگان در جهت تأمین نیاز بانکی و مالی اهالی قلم، اساتید و معلمان مؤثر واقع گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا