انرژی

اتصالی ترانس عامل بروز آتش‌سوزی در نیروگاه اهواز

عکس تزئینی است
مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: اتصال یکی از ترانس‌های واحد گازی نیروگاه شهید مدحج اهواز عامل بروز آتش‌سوزی بوده که در حال حاضر آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده است.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه عصر امروز به دنبال اتصال پیش‌آمده برای ترانسفورماتور یکی از واحدهای گازی با مگاوات پایین یکی از نیروگاه‌های بخش خصوصی اهواز، شاهد وقوع آتش‌سوزی در این مجموعه بودیم، اظهار کرد: در فاصله زمانی کم حادثه رخ داده برطرف شد و اکنون مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ انفجاری در این نیروگاه رخ نداده است، تصریح کرد: برخی از پست‌های برق منطقه‌ای از مدار خارج شده و به تبع آن مناطقی از کلانشهر اهواز دچار خاموشی شدند که بلافاصله با مدیریت بار شبکه خاموشی رخ داده در این منطقه برطرف شد.

همچنین بخوانید

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به میزان خسارت متحمل شده در پی این حادثه گفت: تاکنون برآوردی از میزان خسارت نشده اما مختصات حادثه چندان بزرگ نبوده است و خوشبختانه تلفات جانی نیز نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کاملا نرمال است، گفت: در حال حاضر مشکل برطرف شده و شاهد پایدار بودن وضعیت شبکه سراسری برق کشور هستیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا