انرژی

معرفی آنلاین نیازهای فناورانه صنعت برق در صندوق نوآوری

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از امروز به مدت دو روز با حضور صنایع بزرگ این حوزه به صورت آنلاین آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق کشور از امروز یکشنبه ۱۵ تیر آغاز شد و تا روز سه شنبه، ۱۷ تیر ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه دارد.

بازارسازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از اهداف برگزاری این رویداد است و در این رویداد سه روزه نیازهای فناورانه سازندگان و تامین‌کنندگان صنعت برق کشور از جمله شرکت‌های توانیر، فراب، ایران ترانسفور، برق حرارتی، مدیریت منابع آب، هلدینگ صبا، هلدینگ غدیر، نیروگاه دماوند، پژوهشگاه نیرو، برق منطقه‌ای تهران در ۱۱ نشست معرفی می‌شود.

همچنین بخوانید

برگزاری مذاکرات خصوصی میان ارائه‌کنندگان نیازها و فناوران در اتاق‌های مجازی از دیگر برنامه‌های این رویداد است. در حین برگزاری این رویداد مجازی،  فرصت پرسش و پاسخ برای شرکت‌کنندگان در این وبینار نیز در قسمت گفتگو در نظر گرفته شده است.

در این رویداد مجازی سه روزه  ۳۹۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۳۱ نفر از ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان، ۱۱۰ نفر از ۸۲ شرکت غیر دانش‌بنیان و مابقی نیز از سایر نهادها و موسسات هستند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در سال جهش تولید و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری رویدادهای مجازی کرده است که این رویداد نیز پیرو برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه صنایع در سال گذشته، از ابتدای امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا