امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

مشارکت شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی در اطفای حریق جنگل‌ها

سازمان جنگل ها و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی برای گسترش همکاری‌ها و استفاده از توان و امکانات به منظور اطفای حریق، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان جنگل‌ها، هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بهره‌برداری از ظرفیت‌های شرکت هواپیمایی خدمات ویژه برای انجام گشت و مراقبت هوایی، بهره‌گیری از خدمات پروازی جهت کنترل و اطفای حریق و همچنین پایش جنگل‌ها و مراتع در مقاطع زمانی و ارائه گزارش در قالب فیلم و عکس است.

کودپاشی، محلول‌پاشی و بذرپاشی به منظور دفع آفات در عرصه‌های مرتعی و جنگلی و همکاری‌های دوجانبه در زمینه رعایت حریم دریا و صیدگاه‌ها در استان‌های شمالی از جمله اهداف امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی است.

همچنین برای تحقق اهداف این تفاهم نامه و پیگیری اقدامات و تأمین اعتبارات مورد نیاز مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از دو نفر نماینده از سوی دو دستگاه برای تهیه برنامه کاری سالانه، شناسایی نیازها و تعیین اولویت‌ها و برگزاری جلسات حسب ضرورت تعیین شود.

این تفاهم نامه که در ۶ ماده و مدت اعتبار دو سال تهیه و تنظیم شده توسط سید محمد مجابی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و رئیس مجمع شرکت سهامی هواپیمایی خدمات ویژه و مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به امضا رسیده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا