خودروصنعت، معدن، تجارت

آخرین قیمت‌ها در بازار/ پراید ۸۷ میلیون تومان شد

در حالی که بازار خودرو با رکوید عجیب روبروست، فروشندگان خودرو هر روز قیمتی جدید را برای خودروها اعلام می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرانلاین، هر چند فعالان بازار از کاهش شدید خرید و فروش خودرو خبر می دهند و می گویند سرمایه ها فعلا در بازار ارز و بروس جا خوش کرده اند اما با این حال فایل های اعلامی فروشندگان نشن می دهد کسی بنای کاهش قیمت به قصد تشویق خریداران واقعی را ندارد.

 امروز در بازار هر  دستگاه پراید ۱۳۱ به قیمت ۷۷ میلیون تومان فایل شد و نرخ پراید ۱۱۱ نیز در محدوده ۸۷ میلیون تومان اعلام شد. قیمت پراید در سال جاری افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است و در حالی که انتظار می رفت تعدیل قیمت پراید کمی بیشتر و محسوس‌تر باشد اما در فایل‌های اعلامی عقب نشینی قیمت پراید تنها بین ۳ تا ۴ میلیون تومان از سد مقاومتی ۹۰ میلیون تومان گزارش شد.

امروز بهای وانت پراید در آگهی های انتشار یافته برابر با ۸۸ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار نزدیک به ۸۹ میلیون تومان و تیبا ۲ در محدوده ۸۸ میلیون تومان اعلام شد.

خودرو

گزارش های رسیده حاکی است قیمت ساینا ۹۸.۵ میلیون تومان، کوئیک ۱۰۹ میلیون تومان و کوئیک R (دو رنگ) ۱۱۳ میلیون تومان در بازار بی مشتری قیمت خورده اند.

در چنین شرایطی برخی فعالان بازار می گویند اتفاقا نوسان نرخ ارز برخی را از فروش منصرف کرده و اغلب فروشندگان تنها با هدف درآمدن قیمت خودروهایشان دست به انتشار آگهی می زنند و به صورت جدی فروشنده نیستند. رسیدن دلار به مرز ۲۲ هزار تومان اتفاقنادری بود که سبب شد بار دیگر سرمیاه های سگرردان راهی این بازار شوند.

در آگهی های اعلامی قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۱۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۱۷۷ میلیون تومان، سمند ال. ایکس ۱۳۳ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی. ال. ایکس ۱۲۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس ۱۴۴ میلیون تومان و پژو پارس ۱۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا