صنعتصنعت، معدن، تجارت

آغاز عملیات اجرایی واحد بافندگی شرکت بافت بلوچ

عملیات احداث واحد بافندگی کارخانجات صنایع بلوچ با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ، استاندار سیستان و بلوچستان، مسوولان کشوری و استانی در ایرانشهر آغاز شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، این طرح را وزارت صمت بوسیله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری، مبنی بر احیای کارخانجات بافت بلوچ اجرا می کند.برآورد سرمایه گذاری ارزی و ریالی واحد بافندگی و تکمیل واحد چاپ معادل ۳۰۰۰ میلیارد ریال است.

به گفته معاون وزیر صمت و رئیس ایدرو با احداث واحد بافندگی حلقه مفقوده زنجیره ارزش بین ریسندگی و چاپ تکمیل می شود.

امیر بیات اشتغال مستقیم این واحد را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود : خوشبختانه پس از ۴ دهه موانع قانونی و بهداشتی کاشت پنبه در ایرانشهر با همکاری ایدرو ، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری برطرف شده و به زودی شاهد زیر کشت رفتن هزاران هکتار از اراضی منطقه خواهیم بود که علاوه بر تامین پنبه به عنوان ماده اولیه زنجیره صنعت نساجی اشتغال زایی چندهزارنفری پایدار در حوزه کشاورزی را در اقلیم مستعد ایرانشهر در پی خواهد داشت.

عملیات اجرایی واحد بافندگی کارخانجات بافت بلوچ همزمان با راه اندازی واحد ریسندگی این مجتمع آغاز شد که به وسیله رئیس جمهور و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح گردید.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا