صنعتصنعت، معدن، تجارت

دستورات ویژه سرپرست وزارت صمت بعد از بهره‌برداری از بافت بلوچ/ مراقبت ویژه از کارخانه به لحاظ ایمنی

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ماموریت داد تا به صورت ویژه، مسائل مرتبط با ارتقای سطح ایمنی در کارخانجات بافت بلوچ را مورد پایش و پیگیری قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، حسین مدرس خیابانی در حاشیه بهره‌برداری از کارخانجات ریسندگی بافت بلوچ که با فرمان رئیس جمهور، امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ صورت گرفت، به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ماموریت داد تا به صورت ویژه، نسبت به سطح ایمنی کارخانجات بافت بلوچ پایش و مراقبت لازم را صورت دهد تا حوادث گذشته و آتش‌سوزی اخیر، تکرار نشود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین ایدرو را مکلف کرد تا با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، نسبت به راه‌اندازی هر چه سریعتر بخش بافندگی کارخانجات بافت بلوچ اقدام نماید.

مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی استان به منظور توسعه صنعت نساجی و پوشاک در استان سیستان و بلوچستان گفت: باید استان سیستان و بلوچستان را به قطب بزرگ نساجی و پوشاک کشور تبدیل کرده و حلقه‌های متفاوت در زنجیره تولید این کارخانجات را تا مرحله نهایی راه‌اندازی کرد.

وی همچنین از تلاش و مساعدت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص صدور مجوزهای مربوط به کشت پنبه در این استان سیستان و بلوچستان و در جوار کارخانجات بافت بلوچ ، قدردانی کرد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا