بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

قرعه کشی جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی فصل بهار همراه کارت برگزار شد

مراسم قرعه کشی جایزه ۱۰۰ میلیونی فصل بهار اپلیکیشن همراه کارت برگزار شد و جایزه این قرعه کشی به یک شهروند آملی رسید.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی همراه کارت، این مراسم قرعه‌کشی، به صورت پخش زنده از اینستاگرام همراه کارت و با همراهی چندین هزارنفر از کاربران اپلیکیشن برگزار شد. جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی مربوط به جشنواره فصل بهار، از میان حدود ۶ میلیون کد قرعه‌کشی یکتا، به برنده خوش شانس آقای «محمد هادی خالقی» از شهر آمل رسید. پیش از این، ۵ برنده جایزه ۵ میلیون تومانی این فصل نیز مشخص شده بودند.
این گزارش می‌افزاید، جشنواره اپلیکیشن همراه کارت با عنوان «جشنواره نیم میلیاردی»، از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. در طول این جشنواره کاربران می‌توانند با انجام تراکنش‌هایی مانند دریافت موجودی، کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت خلافی و شارژ کیف پول، کد قرعه‌کشی دریافت کرده و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی ۵ جایزه ۵ میلیون تومانی و یک جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی در هر فصل امتحان کنند.
شایان ذکر است جشنواره فصل تابستان از ۲۳ تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
اپلیکیشن همراه کارت، با بیش از ۷ میلیون کاربر، از طریق سایت https://www.hamrahcard.ir/ ویژه تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS قابل دریافت است.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره جشنواره نیم میلیاردی همراه کارت، می‌توانند به بخش جشنواره در این اپلیکیشن یا اینستاگرام همراه کارت به نشانی www.instagram.com/hamrahcard.ir مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا